Er 2021 virkelig så meget op af bakke?

På grund af en mail som jeg får fordi jeg følger nogle forskellige hjemmesiders RSS-feed, så fik jeg lyst til at søge lidt på blogs for at se hvordan de tænker fremtiden ser ud for os. Jeg må sige at jeg blev en smule trist over den fremtid, som tegnes, hvis man læser hjemmesiderne:

Emner som går igen er bekymringen er Danmark's rolle som betaleren i EU's budget, Hypermarkedernes specielle position som sætter dem i stand til at slå alle specialbutikker ihjel og sågar FN's eksistensgrundlag.

Jeg fornemmer en sort stemning som kan være resultatet af de mange lockdowns og statsministerens nærmest monopol på at køre landet gennem pandemien hvor de andre partier synes mere optaget af interne opgør og mangel på identitet efter det sidste valg.

Men er alt så sort?

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Definitionen på nazisme er blevet mudret

Tysk "Berufverbot" breder sig. Er det bekymrende?

Ulovligt byggeri