Rygning kun for chefer - det er bare ikke i orden

Jeg er ikke-ryger og har været det hele mit liv. Så længe folk ikke ryger op og ned af mig, er jeg ligeglad. Det er deres eget liv de ødelægger og når danske hospitaler må betale for at rette skader efter unødvendig omskæring op, så kan det også finde midler til at behandle folk for deres selvpåførte rygeskader.

Men jeg bryder mig ikke om dobbelt-moral. I Vejle kommune bliver der nu indført forbud mod rygning i arbejdstiden. En regel som ikke gælder - byrådspolitikerne.

Hvad er det for et signal at sende til medarbejderne?

Vi er bedre end jer, så vi må!

Kilde: Snart bliver det forbudt for tusindvis af ansatte (BT)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Definitionen på nazisme er blevet mudret

Tysk "Berufverbot" breder sig. Er det bekymrende?

Ulovligt byggeri